Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Μνημείο


3 σχόλια:

koulpa είπε...

της τρελής τα μαλιά.. ου μπλέξεις.. μια φορά είχα σταθεί τυχαιρός.. είδε ο υπάλληλος στο ταμείο εμπορων το ύφος μου όταν μου έδοσε ανάλογο κωλοχαρτο.. τα έκανε όλα μονος του πλήρωσα κι έφυγα κύριος.. μετά από 10 χρόνια τον ξανα τράκαρα.. διευθυντή.. μου τα εξήγησε.. αλλά δε μπορούσε να με βοηθήσει.. είχαν ενοποιηθεί τα ταμεία και ανίκα αλλού.. ακόμα εκκρεμεί η υποθεσή μου.. :) :)
καλησπέρα σοκολατοπορτοκαλάκι μου :) :)

koulpa είπε...

Τι κανείς σοκολατοπορτοκαλακι μου ; :) :)

Blog27999 είπε...

Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

Well over 160 000 men and women are using a simple and SECRET "liquid hack" to lose 2lbs every night as they sleep.

It is effective and it works on anybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Get a clear glass and fill it half full

2) Now follow this weight losing HACK

you'll be 2lbs lighter when you wake up!