Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Is there life after birth?

Ελλείψει χρόνου περιορίζομαι σε δύο πολύ αγαπημένες μουσικές του Χατζιδάκι, από την ταινία Sweet Movie.
Δεν έχω χρόνο σήμερα, όπως έλεγε κι εκείνος ο επιχειρηματίας που μετρούσε τ αστέρια στο μικρό πρίγκηπα. Βρίσκομαι σε βαθειά περισυλλογή κι έχω οδυνηρή εγκεφαλική δραστηριότητα...
Αύριο πάλι!

Is there life after birth, ρωτάμε, και η απάντηση είναι ναι.




Η σεξουαλική πολυρρυθμία μ αρέσει. Μπορεί να μην έμαθα ποτέ να παίζω καλά φλάουτο αλλά αυτή τη μουσική πάντα την έπαιζα με γεμάτη καρδιά.




Εννοείται οτι σε μερικές εβδομάδες θα "χαθούν" μυστηριωδώς και τα δύο.... Θα το λύσω το προβληματάκι σύντομα, μόλις βρω χρόνο!

8 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Χμμμ όμορφο βλόγι ;-)
Μετά από αυτό το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα και μετά τα 3 ποτήρια τζιν που κατέβασα κοιτώντας παλιές photo πιστεύω πως θα έχω τον καλύτερο ύπνο για κυριακή βράδυ. Να σου πω την αλήθεια θα προσπαθήσω να αποκοιμηθώ διαβάζοντας το βιβλίο που μου χάρισε ο Μιχάλης στη συνέντευξη (Νυχτερίδες, της Λένας Κιτσοπούλου) και με το καινούριο album του Κωνσταντίνου Β να σιγοπαίζει απ'το σαλόνι. Thanx για την παρέα

Καλή μας εβδομάδα ;-)

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

Κοιμήθηκες καλά MAD?
Μετά το λικερ πορτοκάλι (Κουαντρώ) έρχεται το τζιν στις προτιμήσεις μου και ειδικά το Bombay Sapphire που δεν ειναι στυφό αλλά πλούσιο σε ένα σωρό αρώματα!
Καλή σου ημέρα!

Mr.Di είπε...

Καθως κανένα μουσικό όργανο δε στάθηκε αρκετά υπάκουο στην επιθυμία να το παίζω χωρίς να προηγουμένως να χρειάζεται να μάθω να παίζω, διάλεγα ν΄ ακούω των Ουρανών την Πλατυτερα με τη Φαραντούρη και τ' Αστέρι του Βοριά με τον Λέκα και το Λιούγκο κι έτσι απέφευγα το ενδεχόμενο για τα φάλτσα μου ν' αρχίσουν να με κυνηγούν τα όργανα όπως τον παπά τα παιδιά κάτω στον κάμπο.

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

Μα μη φοβαστε τα παιδιά κάτω στον κάμπο mr di. Μπορεί να λέγονται διάφορα για τα πηγάδια που ύποπτα στολίζουν και για την αιώνια μελαγχολία τους αλλά το μόνο που ζητάνε είναι λίγα χάδια τ' ουρανού...
Την καλησπέρα μου κι ένα χαμόγελο!

Dr_MAD είπε...

Ω ναι!
Ομολογουμένως είχα από τους πιο ξεκούραστους ύπνους. Αν και σήμερα η μέρα δεν πήγε ως αναμενόταν, ωστόσο νομίζω ότι τα χριστούγεννα θα βάλω μπρος νέο απόγονο χεχε ;-)

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

Σε διαβεβαιώ ότι ζωή μετά τη γέννηση υπάρχει! Μεινε πιστός στο πλάνο σου!

Aggelos Spyrou είπε...

Νέα θεωρία βλέπω!

"Αρχή διατήρησης της Ζωής".

Ο θάνατος απόλυτα κενός.

Ζωή + Θάνατος = Μουσική + Άπειρο

Αντίλαλος...

(Πείτε μου κι εμένα, αν καταλάβατε, τι ακριβώς ήθελα να πω).

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

Αγγελε, με συλλαμβάνεις σε στιγμή ευτυχίας...
ασε που πρέπει να δικαιολογήσω και τις σπουδές!